FAQ

FAQ

Bestilling og betaling

Hvilke betalingsmetoder accepteres?
Vi accepterer de flere store korttyper. Vi modtager betalinger gebyrfrit med VISA, Mastercard, VISA Electron, Maestro og VISA/Dankort via Freepay platformen. Derudover modtager vi OGSÅ betalinger via paypal for et lille gebyr på 2,75% af kurvens indhold Med PayPal kan du bruge følgende kort:
  • Visa / Delta / Electron.
  • MasterCard / Eurocard.
  • Maestro.
  • American Express.
  • UnionPay.
Hvilken valuta modtages?

Alle køb på shoppen foregår i Danske Kroner (DKK)

Foregår betalingen sikkert?

Ja, Vi ville heller ikke selv foretage køb på usikre platforme. Vi bruger en SSL kryptering for at sikre dine betalingsoplysninger, og derudover benytter vi to sikre betalingsløsninger: Freepay og PayPal

Kan jeg rette i min ordre når jeg har bestilt?

Du kan inden for få timer efter bestilling skrive en besked til os via livechatten eller via mail.

Tager i varer retur?

Vi tilbyder returnering – læs mere i vores Refund Policy

Ellers er du altid velkommen til at tage kontakt til os

Levering

Hvem bruger i til at sende med?

Da vi benytter os af forskellige partnere rundt om i Europa vil nogle ting – her primært varene fra Danmark – blive sendt med GLS, mens varene fra vores partnere i udlandet komme ind via PostNord.

Med GLS vil der blive sendt til nærmeste PakkeShop, med en forventet levering på 1-2 hverdage fra afsendelse

Hvornår leveres min bestilling?

Som også beskrevet i vores leveringsbetingelser her:

Vores produkter har en produktionstid på 0,5 til 3 dage.
Dertil hedder vores leveringstid efter produktion:

Europa til Europa forsendelser: når afsendt 2-9 hverdage
Europa til international forsendelser: når afsendt cirka 4-30 hverdage

Er der Track&Trace?

Ja. Alle ordre afsendes selvfølgelig med Tracking.

Hvilke lande sender i til?

Vi sender til Danmark, men har du ønsker om levering til andet land så hiv fat i os og vi finder ud af en løsning

Hvad koster forsendelsen?

Vores forsendelse bliver udregnet på baggrund af vægt og destination.

Jeg er blevet opkrævet moms/told ved “import”, hvad gør jeg?

Hvis du bor inden for EU og er blevet opkrævet moms af de lokale myndigheder vil vi gerne høre fra dig, enten på chatten eller på mail [email protected] da dette ikke burde kunne ske.

Hvis du bor uden for EU kan vi desværre ikke gøre noget for at hjælpe, da moms/told bliver opkrævet af de lokale myndigheder

Om os

Hvem er i?

Vi er en merchandise webbutik for forskellige danske Content Creators (Deraf CC i CCMerch) og fællesskaber/foreninger

Derudover laver vi også tøj og accessories med print under vores brand CCM, samt custom print på forskellige produkter